Daerah MedstoneKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamSoalan yang digu

  • masa pelepasan:2023-10-21 22:31:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:495
  • Penerangan pantas:

    Daerah Medstone,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdqu

Kandungan artikel

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Daerah MedstoneTerdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Segel kebocoran minyak

Suana& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati


Daerah MedstoneKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamSoalan yang digunakan dari aspek



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid,Daerah MedstoneGrad isolasi penukar tenggelam minyak, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Operasi pengubah tenggelam minyak

Kost penghasilanTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar,Daerah MedstonePenukar bilik pemulihan, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


Daerah MedstoneKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamSoalan yang digunakan dari aspek



Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Keperlukan piawaiApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip

Pembuat Transformer

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Daerah MedstoneApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga,Daerah MedstonePenukar distribusi, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

DaerahMedstoneMaklumat produk lain
  • ZunhuaPlatform penangkapan hidraulik mikroBagaimana menangani ubah bentuk tempatan

    ZunhuaPlatform penangkapan hidraulik mikroBagaimana menangani ubah bentuk tempatan

  • ZunhuaJembatan naik bimbitMenjadi normal baru industri

    ZunhuaJembatan naik bimbitMenjadi normal baru industri

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgJembatan naik bimbit hidraulikPermintaan yang baik, harga memulak

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgJembatan naik bimbit hidraulikPermintaan yang baik, harga memulak

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumPerlu bersedia m

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumPerlu bersedia m

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat alis aluminium bergerakmanual

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat alis aluminium bergerakmanual

  • UshtobeAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusiGunakan dalam bidang kejuruteraan

    UshtobeAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusiGunakan dalam bidang kejuruteraan

  • ShuochengPlatform penangkapan hidraulik profesionalTahap pembezaan produk dalam industri adalah keci

    ShuochengPlatform penangkapan hidraulik profesionalTahap pembezaan produk dalam industri adalah keci

  • ShuochengJembatan naik bimbit hidraulikCara meningkatkan kadar penggunaan

    ShuochengJembatan naik bimbit hidraulikCara meningkatkan kadar penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat Daerah MedstoneKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamSoalan yang digu memberi anda Daerah MedstoneKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamSoalan yang digu oleh syarikat kami, perkhidmatan Daerah MedstoneKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamSoalan yang digu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Daerah MedstoneKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamSoalan yang digu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Daerah MedstoneKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamSoalan yang digu. Daerah MedstoneKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamSoalan yang digu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Daerah MedstoneKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamSoalan yang digu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!